Regulamin

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Sklep Internetowy działający w ramach serwisu internetowego firmy AVANGARDA na stronie internetowej www.avan-garda.pl (zwany dalej Sklepem lub Sklepem Internetowym) prowadzi firma AVANGARDA z siedzibą w Gorzowie Wlkp., Regon 080293416, NIP: 599-286-72-87.Nr konta Bank Milenium 52 1160 2202 0000 0002 6775 2169

  3. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w PLN zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

  5. Zamówienia w sklepie internetowym AVANGARDA są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta sklepu internetowego AVANGARDA obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  7. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

  8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  9. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji

  10. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. AVANGARDA zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu Internetowego.

  2. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".

  3. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.avan-garda.pl, telefonicznie lub e-mailem.

  4. Firma AVANGARDA zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również gdy: we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości lub przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia:

    1. płatność przy odbiorze - należność pobiera listonosz lub kurier,

    2. płatność z góry - tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu lub szybkim przelewem internetowym: m-Transfer, PayPal, DotPay.pl, Platnosci.pl

  2. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane wyłącznie z góry za pomocą serwisu PayPal, Płatnosci.pl, lub bezpośrednio tradycyjnym przelewem bankowym na konto sprzedawcy.

  3. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia wyłącznie do momentu jego ostatecznego potwierdzenia w trakcie rozmowy z przedstawicielem firmy.

  1. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

    1. W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie powiadomić firmę AVANGARDA telefonicznie kontaktując się z przedstawicielem firmy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@avan-garda.pl

    2. Czas realizacji zamówienia zostanie uzgodniony w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem firmy.

    3. Sklep Internetowy pobiera opłaty za przesyłki. W przypadku przesyłki za pobraniem jej koszt wliczony jest w kwotę pobrania.

4.Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.

5. Płatność za zamówione produkty może nastąpić za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub przelewem na konto, którego numer oraz nazwa Banku prowadzącego rachunek są podane w pkt 1.1 niniejszego Regulaminu.

  1. REKLAMACJE I GWARANCJE

    1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr faktury VAT oraz opisać przedmiot reklamacji

    2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne to może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta)

    3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres sklepu AVANGARDA. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument (kopia) zakupu.

    5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

    6. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.

    7. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" zwrotowi lub wymianie nie podlegają produkty zakupione na aukcjach internetowych z licytacją.

    8. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 14 dni od jego otrzymania.

    9. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie lub plomby zabezpieczające towar.

  2. OCHRONA DANYCH

    1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę, w której złożono zamówienie, w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 r.

  3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

  3. Opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu Internetowego prosimy przesyłać na adres: sklep@avan-garda.pl

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl